Плюси і мінуси фен-шуй

Фен-шуй в перекладі — вітер і вода, є найдавнішим китайським вченням про мудростях, ритуалах, які допомагають людині досягти життєвої гармонії. Фен-шуй — це не секта і не магія, це способи організувати свій життєвий простір так, щоб стимулювати його і ви змогли гармонійно розвиватися. Розібратися з принципами фен-шуй дуже легко, так як зараз нам не потрібно вивчати китайську мову і переводити їх стародавні письмена. Щоб поринути у світ гармонії і мудрості ми можемо або записатися на курси, де нам розкажуть все премудрості цієї науки (головне, щоб сам учитель курсів у них розбирався), або купити кілька книжок і з них почерпнути загальні знання.
Але перед тим, як почати вивчати потрібно розібратися з тим, які плюси і мінуси ми зможемо придбати, витративши на вивчення фен-шуй час і кошти.

Так як я прихильник фен-шуй, то почну з плюсів :

1. Ніхто ще не довів, що принципи фен-шуй не працюють. Так що якщо є можливість придбати мудрість, гармонію, а разом з ними здоров'я, особисте розвиток, багатство, кар'єру, любов, взаєморозуміння з близькими та дітьми, то чому б не ризикнути і на деякий час повірити і перевірити.

2. Невже тільки розвинені китайці, товари яких тепер на полицях більшості магазинів, гідні користуватися принципами по досягненню гармонійного середовища для життя, праці, спілкування, кохання?

3. Доступність отримання інформації про науці фен-шуй.

4. Можливість придбання символіки, яка зможе благотворно впливати на простір навколо вас.

5. Довгостроковість застосованих знань. Варто лише один раз поставити, наприклад, парних качечок, щоб мрія про чоловіка і сімейне щастя змогла здійснитися швидше.

6. Дрібних плюсиков є, звичайно, і більше, але на даний момент я думаю і цих вистачить.

Мінуси:

1. Буває так, що людина, наприклад, сильно вірить в Бога. Це заважає йому слідувати фен-шуй. Він вважає що молитва більш відповідний спосіб досягти бажаного.